Pizar o no pizar.-
Un día stava aziendo un luvía….destruyéndose el mundo…, i Dhojá se stava indo, korre korre, a kasa. Un amigo avrió la ventana, se kijo burlar de él, le disho: “Dhojá, ande stas korriendo?” “A kaza!” le disho Dhojá. “Addío!” le disho el amigo, esta berahá (Bendición en hebreo) la stas pizando? Vate avagar avagar!” le disho. Dhojá se metió a kaminar avagariko, i asta vino a kaza, se izo entero pipas! Denspués de un poko de tiempo el amigo stava de nuevo asentado en la ventana, vido ke Dhojá sta korriendo otra vez en la luvia, le disho: “Dhojá! Yen éstas korriendo en esta luvia?” “Aaa! Sto korriendo para no pizar la berahá!”, le disho Dhojá.
(Kontado por Rashel Perera – 1987)
Un día lluvioso Dhojá corría a su casa y un vecino queriéndose burlar de él le dijo que cómo estaba pisando la lluvia si eso era una bendición de Dios. Dhojá llegó empapado a su casa.
Otro día vuelve a llover y ve el vecino de nuevo corriendo a Dhojá y le dice ¿Estás corriendo en esta lluvia? Y le contesta Dhojá: Sí, estoy corriendo para no pisar la bendición.
|