Pàgina principal  |  Contacte  

Correu electrònic:

Contrasenya:

Inscriviu-vos ara!

Heu oblidat la vostra contrasenya?

Catalunya Universal
 
Novetats
  Afegeix-te ara
  Plafó de missatges 
  Galeria d’imatges 
 Arxius i documents 
 Enquestes i Tests 
  Llistat de Participants
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 Normes 
 Presenta,t 
 Funcionament 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 Debats i Mès 
 Lletres Catalanes 
 La Nostra Cuina 
 Catalunya en Imatges 
 Un Xic dHistòria 
 Administració 
 La Jungla 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 PSP en Català 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 Grups Amics 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
  
  
 
 
  Eines
 
General: CARTA AL PRESIDENT DEL GOVER ESPANYOL
Triar un altre plafó de missatges
Tema anterior  Tema següent
Resposta  Missatge 1 de 2 del tema 
De: el tamborer del Bruc  (Missatge original) Enviat: 15/01/2014 15:13
Att. Sr. D. Mariano Rajoy                                     
Catalunya Universal, 15 de Gener de 2014 
 
Benvolgut Sr,
 
jo, si fos vostè, acceptaria la má estesa que li han brindat des de la Generalitat de Catalunya, si no vol passar a l'història com "el president menys demòcrata d'Espanya i el culpable del començament de la ruïna del seu païs".
 
El moviment independentista dels catalans no té volta enrera, senyor meu. Vostès poden possar tants pals a les rodes com vulguin, però tard o d'hora, serem lliures.
 
De vostè depent que continuem siguent sol.lidaris amb la resta del païs o que partim peres. Repènsis-ho, perque Espanya sense Catalunya no pot sobreviure, però Catalunya sense Espanya, sí. (I vostè ho sab).
 
Ara la pilota està en el seu terrat. Sigui inteligent (ja no dic respectuós, ni demòcrata, ni decent), pensi, de veritat, amb la responsabilitat que un president de govern té que tindre i no porti al seu païs a la ruïna, a l'exclussió i al ridícul mès espantós. Si s'estima de veritat a Espanya, no vulgui "quedar bé" amb els seus votants perque el tornin a escollir; sacrifiqui la seva re-elecció en vers del bé del seu païs i lliuri'l d'un futur obscur i miserable.
 
A la espera de les seves grates noticies, rebi una respectuosa salutaciò,
 
El Tamborer d'el Bruc


Primer  Anterior  2 a 2 de 2  Següent   Darrer  
Resposta  Missatge 2 de 2 del tema 
De: lluneta1 Enviat: 15/01/2014 18:44
Aquest senyor esta sord....
 


 
©2025 - Gabitos - Tots els drets reservats