|
General: meglio nubili, assolutamente
Elegir otro panel de mensajes |
|
De: Merendina (Mensaje original) |
Enviado: 05/09/2011 22:30 |
O Piter, tu che te ne intendi, (ma il post è aperto a tutti....e a tutte le risposte....) piuttosto che avere a che fare con questo fighino bolognes è meglio restare nubili, zitelle, sole, farsi suore...
Arrivare agli estremi sacramenti?
- Crux sancta sit mihi lux / Non draco sit mihi dux
- Vade retro satana / Numquam suade mihi vana
- Sunt mala quae libas / Ipse venena bibas
|
|
|
Primer
Anterior
2 a 11 de 11
Siguiente
Último
|
|
Arrivare ai sacremi escrementi?
Ma cosa dici? Non ti capisco... |
|
|
|
SOLO PER MON CHE NESSUNO LEGGA
Ricordi, anima mia, quando ti vidi un bel mattino dolce d'estate dietro quel sentiero? una carogna infame, su un letto sparso di sassi: zampe all'aria, come una laido uomo, ardente e trasudante veleni, spalancavi il ventre indifferente e cinico tra tante esalazioni. Batteva il sole su quel putridume come per cuocerlo a puntino, e ridare così centuplicato alla Natura quel che lei aveva messo insieme. E il cielo guardava quella gran carcassa che si dilatava come un fiore. Che fetore immondo! temevo di svenire là sull'erba. Come ronzavano le mosche su quel putrido ventre! e come sbucavano a battaglioni nere larve! colavano come denso liquido lungo quei brandelli vivi. Scendevano e salivano come un’onda, o brulicando s’avventavano; sembrava che quel corpo, gonfiato da un respiro vago, si moltiplicasse in tante vite. Di lì sorgeva una strana musica come l’acqua corrente e il vento, o il grano che agita e rigira ritmicamente nel suo ventilabro chi lo vaglia. Dietro le rocce una inquieta cagna ci guardava con irato occhio, spiando il momento di riprendere allo scheletro i brandelli che erano rimasti. -E adesso?Rimani quel letamaio, quella peste orrenda, stella dei miei occhi, sole della mia natura, tu, mio angelo e mia passione! Sì, anche tu sarai così, re dei visigoti, dopo gli estremi sacramenti, quando sotto l’erba e le piante grasse ammuffirai tra le ossa. E allora, mia bellezza, di’ pure ai vermi, che ti mangeranno di baci, che ho conservato la forma e la divina essenza dei miei amori decomposti ! |
|
|
|
Ho paura di morire prima di vederti, ma ho paura di vivere dopo averti visto.
|
|
|
|
De: Miti |
Enviado: 06/09/2011 16:17 |
Proprio meglio morire vergini ![](https://www.gabitos.com/images/emoticons/guinio.gif) |
|
|
|
bè merendina mia
viste le tue foto....facevi + bella figura a statte zitta no??
oppure anche te la faccia come il didietro?? ![](/images/emoticons/risa.gif) |
|
|
|
Merendina, se posso, vista la tua avversione per il budrigone ti sarebbe di maggior soddisfazione essere LA SUA VEDOVA che essere nubile.
Fai ordunque come la mantide: amalo e amassalo. |
|
|
|
Tutta invidia: se non altro, lui da giovane, sembrava Orson Welles. E voi...a chi assomigliavate, da giovani? |
|
|
|
O Phaber, mi permettoti di contraddirtiti.
Il ns. amico Andreuccio sta bene dove sta: davanti a un monitor, ben chiuso nel suo bunker. Lunga vita!
E ti spiego (presuntuosamente: non ho nulla da insegnarti) perché. Se un webbajuolo vuole vedere, indagare, speculare, cosa c'è di meglio di un sito dove, tranne certamente eccezioni, si va a rifugiare lo scarto dell'umanità? Emile Zola sarebbe entusiasta di tale miniera - ma anche Freud, Jung, loro colleghi. Forse anche Dostojevskij. Se invece questo scarto dell'umanità si spargesse, diaspora, dappertutto, sarebbe più difficile osservarlo.
Renditi conto di come stia messa gente che ritiene il ns. amico una persona non solo normale, ma anche un fico. Per non parlare di individui di phemminil sesso che al soggetto si sono accompagnate: ma da quali turbe psichiche erano apphette? Neanche un congresso riuscirebbe a chiarire.
Ripeto e ribadisco, per obiettività, che fanno eccezione coloro che scrivono un post e se ne fregano. Ma quanto alla prassi normale, se pur normale esiste... Oddiomamma! |
|
|
|
LA MISERIA UMANAMarco Pescante
Tuto xe orore, tuto xe afano,
Tuto xe smania, tuto xe dano Co ben se varda, co ben se medita Tante cosazze, che ghe xe al mondo, 5Che me confondo — co penso un fià. Se pò a sta massima, che me par vera, Qualche bel spirito ghe vôl far guera, Ch'el vegna avanti, ch'el parla libero, Perchè un poeta no pol mentire 10Per contradire — la verità. Mi intanto osservo per ogni banda, Sia in carne picola, sia in carne granda, Una babele de zente indocile, Tuti volubili, tuti sogeti 15A quei difeti — che tuti ga. A quei difeti, ma tanto bruti, Che Done e Omeni ga quasi tuti, Per una sorte un pò tropo barbara, Che tuti schiavi ne vol de quela 20Berichinela — fragilità. Ghe vôl benissimo le so ecezion, Questo s'intende; no gh'è razon
[ 13 ]
De creder tuti vilani e discoli: Ma parlo in massima generalissima 25Co nessunissima — parzialità. Cioè, col savio, col talentazzo No me ne intrigo, no me ne impazzo; Perchè sarave un pò tropo stolido Se desprezzasse quel bravo ometo, 30Che sa un pocheto — quel che se fa. Sule miserie del sangue d'Eva Mi parlo in massima, come diseva, Da imperturbabile peripatetico, Catechizzando generalmente 35Tanta gran zente — che vien e va. Prima de tuto, cossa xe el mondo? L'è un gran bel vaso, ma senza fondo; L'è quela Statua celebratissima; Che vista d'oro ga un dì Nabuco, 40De crea, de stuco — sui piè pusà. Qua vedo un zovene senza giudizio, Che per le femene va in precipizio! Là trovo un vechio mezo decrepito, Zepo de vizj, straco dai ani, 45Pien de malani — de vanità! Più in là pò osservo mile donzele, Che per la smania de parer bele Le se corompe, le se desmentega La lege santa, la lege prima, 50Che ghe se intima — del'onestà! Qua me stupisso vedendo tanti Sensari scaltri, bravi mercanti, Che interessadi, che venalissimi, I se fa un merito d'essere astuti
[ 14 ]
55A imbrogiar tuti — senza pietà! Là vedo un zizolo (questa è più bela) Co testa voda, voda scarsela, Che co un sussiego da gran lustrissimo, El và, superbo, de quando in quando 60Zirandonando — per la cità! Mi go sentido le tante volte Dele persone, ma alquanto colte, A pronunziare certi spropositi, Che l'ignorante più scioco e duro 65Nò, ve lo zuro — dir no li sà. Fra nu se vede la consuetudine De pagar sempre d'ingratitudine; Fra nu se osserva quel'uso barbaro De lassar esule (sia fioli o fiole) 70La propia prole — desmentegà! Fra nu se vede tanti imbriagoni, Che se fa ridere come i bufoni; Fra nu se osserva mile petegole, Che cole chiacole, coi cigalezzi 75Dei diavolezzi — nascer le fa. Per impenire quei negri scrigni, Quanti sperzuri! quanti fufigni! Da certi richi, lup'insaziabili, Che se fa vitime del'avarizia, 80Dela malizia — dela viltà! Ma quante smanie! ma quante cure Per contentare le vogie impure! Che le sia spose, donzele, o vedoe, Al'omo osceno no ghe dà posa 85La vergognosa — brutalità. E quante femene no zira intorno
[ 15 ]
Prostituindose la noie e el zorno! Quante, che oneste xe in fazz'al publico, Ma anch'ele quachie, cola scaltrezza 90Dela belezza — le fa mercà! Co ben se osserva ghe xe pò tanti, Tanti e tantissimi sciochi ignoranti, E chi se crede più de Aristotile, E chi vôl essere el spuasentenze, 95Chi nele scienze — fa el podestà. Se dà ogni zorno mile question; Nessun gà torto, tuti à razon; Quelo gà rabia, st'altro xe in colera, Se intima guera, se impugna el stôco 100Per tanto poco — che Dio lo sà. Par impossibile che in mezo ai omeni Sempre scarsissimi sia i galantomeni! E pur da tuti, co tanta boria, Son galantomo, no so mentire, 105Se sente a dire — de qua e de là. No parlo adesso de quei pecai, Che chiama ai popoli miserie e guai, Come sarave el pecà de Sodoma, I sacrilegi, le simonie, 110Le tiranie — le crudeltà. No parlo adesso de le persone, Che roba el credito de oneste e bone, E che xe in fondo più indegne e discole De quei, che in mezo del popolazzo 115D'ogn'erba un fazzo — formando và. No parlo adesso de quela zente, Che ardisce ofendare Dio onipotente Co quel'infame, co quel pestifero
[ 16 ]
Uso diabolico dela biastema, 120Ch'el cuor me trema — parlando qua! No parlo gnanca del'ingiustizia, Che su la tera sempre più invizia, Nè de tant'altre, ma senza numero, Magagne umane, che (tute ochiade) 125Qua spalezzade — no le ghe stà. Ah! la xe tropo barbara cossa! Sì! che me sento vegnir l'angossa — Ma soratuto, per compir l'opera, Gh'è qualche stupido teston de moda, 130Che se ne loda — del so pecà! Tante miserie, cari fradei, No fa drezzarne tuti i cavèi, Co ben voremo de più rifletere Che tuti al mondo semo mortali, 135Che i nostri fali — se punirà? Sì! la Giustizia, che ghe xe in alto Ghe farà fare un gran bruto salto A tuta quanta la zente torbida; Come che al'umile, che al'inocente 140Un bel presente — la ghe farà. Semo assae fragili, semo mortali, Ma! sempre omeni, minga animali; E semo in debito de star da omeni, Contro nu stessi matina e sera 145Facendo guera — come un soldà. Lo sò che molti no crede un zita Che dopo morte gh'è un'altra vita, Perchè ste bestie vôl esser bestie... Ma questi merita d'esser compianti, 150E a sti ignoranti — no parlo qua.
[ 17 ]
Se xe assae chiaro (qua no gh'è scuse) Che la materia se riproduse, Chiaro xe ancora che la nostr'anima Quando dal corpo la se disciolge 155Se la racolge — l'eternità. Perchè, sicome per necessaria Causa ogni corpo forma divaria, Cussì ogni mente del'uman genere, Sortindo imagine d'un Dio infinito, 160La cambia sito — la torna là. Su ste materie gh'è da dir tropo, Ma de far prediche no l'è el mio scopo, Bensì de pònzare così de slancio Ogn'omo discolo, senza giudizio, 165Che in sen del vizio — s'à indormensà. E pò, per metodo, mi ghe rispondo À certi increduli che ghe xe al mondo: Nei vostri dubj pensèghe docili, Che in ogni caso, cari zuconi 170Vivendo boni — avè guadagnà. Se el più dei omeni no avesse in cesto L'eterna lege del 'giusto e onesto, Se vivarave come in tun'estasi De paradiso; saria più grata, 175Tropo beata — la società. Ah! se a sto mondo l'omo balordo A un fià de logica nol fasse el sordo, El vederave che felicissimo Xe stà pur sempre quel savio, in fato, 180Che del so stato — s'à contentà. Tuti a seconda dela so messe Deve far calcolo del so interesse,
[ 18 ]
Prima el morale, po dopo el fisico; E chi più grando qua zò ne pare 185Più da pensare — su questo el gà. Là, per ipotesi, ghe xe un monarca, Ch'el timon regola d'una gran barca In mezo a un mare pien de pericoli; E se sto mare deventa fiero, 190De chi è el pensiero? — de so maestà. Qua ghe xe un nobile, gh'è un benestante, Che à molti comodi, che à del contante, Ma dise el povero cole so lagreme, De abandonarme non aver gusto, 195Perchè un Dio giusto — te punirà. E se sto povero pò se contenta De poche fregole, poca polenta, (Parlo, intendemose, del vero povero) El stà da santo, sodisfo e queto 200Col so tocheto — ch'el s'à catà. Ma, ognun calcando la dreta via, Sto mondo mondo più nol saria, Bensì un incanto, 'na beatitudine, Lo so; e per questo la se comisera, 205Pur tropo misera — sta umanità! Sì!... tuto orore, tuto xe afano, Tuto xe smania, tuto xe dano, Co ben se varda, co ben se medita Tante cosazze de zò e de suso... 210Ah! son confuso... — go terminà.
|
|
|
|
Non dovrei perdere tempo a scrivere oltre, dopo questa meravigliosa, ironica poesia in veneziano, ma, siccome la stupidità umana ha bisogno di essere sempre più elevata ed è, oltremodo avulsa dalla realtà, aggiungo solo due parole agli istigatori di queste mie risposte... (Credo debba ancora nascere chi mi fa fare una cosa senza che io ne sia pienamente consapevole).
Che io mi diverta a prendere per il culo Mon è affar mio, tanto più che lui nemmeno capisce molti dei miei interventi (e non solo lui) quindi... vive pacifico nel suo paese degli accentini!
Per chi mi ha apostrofata senza nemmeno aver scambiato un post con me, rispondo educatamente (con grande difficoltà).
Francodeltoro sono felice che tu sappia chi sono, come sono, che voglio, che ho! Sono dispiaciuta (sempre che sia io) di non essere di tuo gradimento, ma ciò non mi impedisce di essere superficiale come te, di bassissimo spessore morale, quindi vedere e giudicare. Su una cosa hai perfettamente ragione, io ho la faccia come il culo e dico a pieni polmoni: tu e Mon siete due fighini della Madonna.
Fabricito, il Peter è spessissimo di un educato esasperante. Io no, per me è botta e risposta sullo stesso tono. La risposta dovrebbe essere chiara, io sono un essere umano e il Mona dovrebbe essere fatto fuori da un aracnoide... e chi avrebbe il coraggio di toccare un abominio... è ridicolo il solo pensarlo.
Ketty la tua è demagogia da popolino beota di un noioso e banale e senza senso che non vale neppure la pena commentare.
“Ciò che negli animali si chiama natura, nell'uomo si chiama miseria” (Pascal)
|
|
|
Primer
Anterior
2 a 11 de 11
Siguiente
Último
|
|
|
|
©2025 - Gabitos - Todos los derechos reservados | |
|
|